اخبار شرکت, اخبار و اطلاعیه ها

صورتجلسه مجمع عمومی مورخه ۹۴/۸/۲۰

1017

بسمه تعالی

مجمع عمومی مورخه ۹۴/۸/۲۰ مسجد غدیر ناوگان منطقه یکم نداجا

– جلسه راس ساعت ۰۸۳۰ با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید .

– هیئت رئیسه جلسه بشرح نفرات ذیل و با انتخاب اعضاء محترم معین گردیدند .

۱- ناخدادوم محمود کریمی          ۲- ناخداسوم داریوش صداقت

۳- کارمند یزدانی        ۴- ناوسروان غلام بزی

– در ابتدای جلسه ناخدادوم سید محمد بحرانی توضیحات لازم در   خصوص عملکرد مالی سال ۹۳ و ۹۴ تعاونی را به اطلاع اعضاء محترم رساند .

– سپس بازرس تعاونی ناخداسوم محمد لطفی در خصوص عملکرد تعاونی و اشکالات و محاسن کار توضیحاتی بشرح ذیل ارائه نمود :

۱- نحوه اطلاع رسانی صحیح و به موقع اقدامات انجام شده توسط  تعاونی

۲- تشکیل جلسات هیئت مدیره به صورت هفتگی

۳- عدم تصویب فاکتورهای امتیاز بندی در مجمع عمومی

۴- واگذاری امتیاز زمین های مسکونی به ۲ نفر از کارکنان جمعی آمادگاه سیرجان

۵- حقوق مدیر عامل و هیئت مدیره هنوز در مجمع عمومی به تصویب نرسیده است

۶- تعاونی و خصوصاً مدیرعامل در خصوص واگذاری زمین های سهم شهرداری بندرعباس که برابر قانون می بایست ۲۵ درصد واگذار می گردیده بسیار خوب عمل نموده بطوریکه تنها در حدود ۱۴ درصد به شهرداری بندرعباس واگذار گردیده که جای تقدیر و تشکر دارد .

۷- تعاونی در خصوص ارائه هرگونه مدارک و مستندات به بازرس تعاونی تاکنون هیچگونه کوتاهی ننموده است و هر سند و مدرکی که مورد نیاز بازرس تعاونی بوده است بدون هیچ گونه کم و کاستی به ایشان ارائه شده که جای تقدیر و تشکر داشته و نشان از علاقه تعاونی و هیئت مدیره به شفاف سازی برای کلیه اعضاء دارد .

۸- همانگونه که در مجمع عمومی به تصویب کلیه اعضاء رسیده بود مقرر گردید که بجای دریافت مجدد پول از اعضاء از زمین های مسکونی جهت پیشرفت کار به پیمانکاران واگذار گردد ولی تا حد امکان سعی گردد از زمین های نامرغوب واگذار شود .

۹- در صورت تصویب اعضاء یکنفر بازنشسته منطقه که کلیه مبالغ امتیاز زمین های مسکونی را در زمان مقرر واریز نموده ولی هنوز به عنوان عضو تعاونی محسوب نمی گردد (بعلت بازنشسته شدن و عدم ارائه مدارک در زمان مقرر و عدم ارائه معرفینامه سازمان بازنشستگان) به عضویت رسمی تعاونی در آید .

– پس از صحبت های بازرس تعاونی مدیر عامل تعاونی دریاداردوم سید امید گلستانه در خصوص موارد عنوان شده توسط بازرس و سوالات اعضاء حاضر در جلسه مواردی بشرح ذیل را بیان نمودند :

۱- عضویت اعضاء خارج از نداجا در زمان هیئت مدیره قبلی و جهت تعامل با سازمانها و ادارات استان و شهر بندرعباس صورت گرفته که در پیشبرد اهداف تعاونی مثمر ثمر بوده است .

۲- جلسات هیئت مدیره حداقل هر ماه یکبار بصورت حضوری صورت گرفته و در بقیه موارد به صورت تلفنی دستورات و امورات ابلاغ گردیده است و مدیر عامل و هیئت مدیره بر جزئیات انجام کار اشراف کامل دارند .

۳- ضعف تعاونی در اطلاع رسانی صحیح و بموقع مورد قبول است و در حال برنامه ریزی در خصوص فعال تر نمودن سایت تعاونی می باشیم و اقدامات در این خصوص در حال انجام است .

۴-فاکتورهای امتیاز بندی مصوبه شورای عالی مسکن نداجا می باشد و برابر ابلاغ سلسله مراتب فرماندهی صورت گرفته است . همانگونه که مشص است بالاترین سهم در فاکتورهای امتیاز بندی را سنوات و خدمت در مناطق جنوبی دارد که با توجه به اینکه حدود۳۰۰۰ نفر از اعضاء جمعی منطقه یکم می باشند این به نفع اکثر اعضاء می باشد ، ضمناً در خصوص سنوات خدمتی نیز با توجه به اینکه اعضای جوانتر در آینده نیز ممکن است در پروژه های بعدی نداجا سهیم باشند لذا اعضای با سنوات خدمتی بالاتر که شاید این آخرین پروژه آنها باشد امتیاز بالاتری در این خصوص دریافت نموده اند .

۵- در خصوص واگذاری سهام مسکونی به ۲ نفر از کارکنان جمعی سیرجان با توجه به اینکه این ۲ نفر در معرفینامه مهن نداجا بوده اند به عضویت تعاونی در آمده اند ولی با توجه به اعتراض اعضاء از طریق قانونی در خصوص حذف این افراد بررسی های لازم صورت خواهد گرفت .

۶- با رای موافق اکثریت اعضاء حاضر در جلسه مصوب گردید یکنفر بازنشسته اشاره شده در بند ۹ صحبت های بازرس تعاونی به عضویت تعاونی در آید .

۷- کلیه اعضاء حداکثر تا ۲۵ آذر ماه سال جاری در صورتیکه به نحوه امتیاز بندی خود اعتراض دارند با در دست داشتن مستندات به دفتر تعاونی مراجعه نمایند تا اشکالات موجود مرتفع گردد ، لذا پس از زمان عنوان شده اعتراضی در این خصوص قابل قبول نبوده و امتیازات در پایان آذر ماه بسته خواهد شد . ضمن اینکه علت بالا و پایین شدن امتیازات در حال حاضر مراجعه اعضاء و رفع اشکالات امتیاز ها می باشد .

۸- با تلاشهای صورت گرفته زمین های واگذار شده به شهرداری بندرعباس بسیار کمتر از میزان قانونی بوده و ضمناً از زمین های ممات به شهرداری واگذار شده نه از زمین های اصلی

۹- قطعات واگذار شده به شرکت سرریگ بندر بابت بدهی تعاونی به قیمت آزاد و به میزان ۴ برابربالاترین امتیازها محاسبه شده( در صورتیکه قیمت کارشناسی بسیار پایینتر از این قیمت بوده است )و حداکثر تلاش جهت واگذاری زمین های با کیفیت پایین تر به شرکت سرریگ بندر صورت گرفته است .

۱۰- در خصوص اعضای خارج شده از نداجا به جز بازنشستگان نداجا مقرر گردید که این اعضاء در امتیاز بندی قرار نگیرند و قطعاتی از زمین مشخص و به ارگان مربوطه آنها واگذار گردد که خودشان در خصوص تقسیم آن اقدام نمایند که این مهم نیز با رای اکثریت اعضاء به تصویب رسید .

۱۱- اعضای دو سهمی برابر جلسات قبلی در اولویت انتخاب زمین های مسکونی می باشند .

۱۲- با تلاش های صورت گرفته مجوز ساخت تا ۵ طبقه روی پیلوت از اداره مسکن و شهرسازی گرفته شده که مسلماً ارزش افزوده زمین را بالا خواهد برد .

۱۳- پس از ثابت شدن امتیازات ، تعاونی در پایان آذر ماه بخشنامه ای مربوط به مشخص کردن هر ۴ نفر از اعضاء جهت دریافت یک قطعه را به اطلاع اعضای محترم خواهد رسید .

۱۴- تعاونی در حال ایجاد ساز و کار مناسبی برای آزاد نمودن خرید و فروش میباشد که در مجمع بعدی بصورت مشروح توسط مدیرعامل بازگو خواهد گردید

۱۵-انشاالله و به لطف خداوند مجمع بعدی در تاریخ ۰۲/۱۰/۹۴ برگزار خواهد گردید.

وب سایت های مرتبط

نظرسنجی

آخرین اخبار بخش مسکن

تصاویر تصادفی

photo_2020-05-02_14-24-43 photo_2020-08-01_05-16-13 photo_2020-08-01_05-14-50 photo_2020-01-06_23-26-38

با ما در تماس باشید

آدرس : بندر عباس، شهرک ولیعصر، بازارچه سورو

تلفن : 33540028 076

فکس : 33540029 076

ایمیل : info@malavanan.ir

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید