اخبار شرکت

اهم اقدامات انجام یافته

1469

اهم اقدامات انجام شده جهت استحضار کلیه اعضای محترم تعاونی بشرح ذیل می باشد.

۱) اطلاعات فردی اعضا در حال وارد کردن به سیستم رایانه می باشد و انشاله در آینده نزدیک امتیاز نفرات اعلام خواهد شد.

۲) پس از اجرائی شدن بند فوق، نفرات می بایستی بصورت گروه های چهار نفره اسامی خود را به دفتر تعاونی تحویل نمایند. (بالطبع معدل امتیاز چهار نفر در یک گروه، امتیاز زمین واگذاری خواهد بود که در موقعیت مکانی اراضی واگذاری موثر میباشد.)

۳) جلسات متعددی با اعضای محترم شورای شهر برگزار شد که مقرر گردید فاز اجرائی بلوار پردیس انشاله در آینده نزدیک آغاز گردد که تحقق این امر مسلماً مرغوبیت زمین را به شکل چشمگیری ارتقا می بخشد.

۴) از دی ماه سال گذشته (۱۳۹۲) طراحی و برنامه ریزی جهت اجرای شبکه آب و همچنین شبکه دفع فاضلاب انجام که پس از طراحی و هماهنگی های مختلف با شرکت آب و فاضلاب شهرستان بندرعباس مناقصه انجام و عملیات اجرائی در روزهای پایانی سال گذشته، با حضور امیر فرماندهی محترم منطقه یکم نداجا، هیئت مدیره و اعضای ارگانهای نظارتی برگزار و شرکت کهن دژ جرون بعنوان برنده مناقصه انتخاب گردید.

۵) خرید کلیه لوله ها، اتصالات و متعلقات مربوط به شبکه آب و فاضلاب از جنس مرغوب مطابق با آخرین فن آوری روز و با ضمانت و کیفیت لازم و با نظارت مستقیم کارشناسان دستگاه نظارتی در پایان اسفند ماه سال ۹۲، قبل از افزایش قیمت سال جدید انجام پذیرفت.

۶) اقدامات اجرائی شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب شروع شده و شرکت مربوطه در حال عملیات حفاری میباشد ( پیش بینی میگردد عملیات مذکور در بازه زمانی سه الی شش ماهه به اتمام برسد)

۷) در حال حاضر تعاونی در حال هماهنگی و انجام اقدامات اولیه در خصوص عملیات برق رسانی و شبکه مخابرات با مبادی ذیربط می باشد که انشاله در آینده نزدیک این دو عملیات هم اجرائی و شروع می گردد.

۸) فاز اول آماده سازی زمین به اتمام رسیده و پیمانکار در حال انجام فاز دوم آماده سازی می باشد ( زمین بصورت زون بندی آماده ، ۹۰درصد شبکه معابر به اتمام رسیده ، ۹۰ درصد از مخلوط خیابانها ریخته شده و بقیه مخلوط ها و مصالح بستر خیابانها نیز در زمین دپو گردیده ، به محض استقرار لوله های آب و فاضلاب بستر و زیر بستر خیابان ها ریخته شده و خیابان ها تا مرحله قبل از آسفالت پیش خواهد رفت و بطور همزمان نیز جداول خیابان ها نصب می گردد.

۹) جداول خیابان ها از نوع بتن پرسی بوده و ضمانت لازم را برای هوای مرطوب و شرجی دارد.

۱۰) نفرات عضو با رجوع به آدرس الکترونیکی تعاونی میتوانند از آخرین اقدامات انجام شده در فضای مجازی با خبر گردند. و در مرحله بعد اعضا پس از وارد نمودن رمز عبور و شناسه کاربری می توانند از اطلاعات خود نیز با خبر گردند.

((تذکر مهم ))
با توجه به موارد فوق ارزش اراضی رو به افزایش بوده و بحمداله از رشد قابل قبولی نیز برخوردار می باشد . لذا از کلیه اعضاء محترم تعاونی استدعا دارد جهت جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان و استفاده از سود حداکثری ، از واگذاری سهام بصورت وکالت به نفرات غیر عضو خودداری نمایند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن ملوانان دریای جنوب
سید امید گلستانه

وب سایت های مرتبط

نظرسنجی

آخرین اخبار بخش مسکن

تصاویر تصادفی

photo_2020-05-02_14-24-43 photo_2020-08-01_05-16-13 photo_2020-08-01_05-14-50 photo_2020-01-06_23-26-38

با ما در تماس باشید

آدرس : بندر عباس، شهرک ولیعصر، بازارچه سورو

تلفن : 33540028 076

فکس : 33540029 076

ایمیل : info@malavanan.ir

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید