تعاونی مسکن ملوانان دریای جنوب
اخبار شرکت, اخبار و اطلاعیه ها, اطلاعیه های شرکت

آغاز روند واگذاری زمین

1081

بسمه تعالی
قابل توجه اعضا محترم تعاونی مسکن ملوانان دریای جنوب

با توجه به رو به اتمام بودن مراحل تنظیم سند زمین پروژه ۷۸ هکتاری چمران شمالی و بمناسبت عید سعید غدیر خم و آغاز هفته دفاع مقدس در نظر است از مورخه ۹۶/۶/۲۵ پروسه انتخاب زمین به مرحله اجرا گذارده شود، لذا موارد ذیل جهت اطلاع اعضاء محترم تعاونی اعلام میگردد .
۱- چگونگی ابلاغ از گروه اول به ترتیب رتبه گروه تشکیل شده بوده و تاریخ انتخاب زمین بصورت تلفنی از طریق دفتر تعاونی متعاقبا” صورت می پذیرد و حداقل ۵ روز قبل از موعد انتخاب ، اطلاع رسانی خواهد گردید.ضمنا در شروع واگذاری روزانه ۱۰ گروه چهار نفره جهت انتخاب زمین به ترتیب اولویت ابلاغ میگردد. لازم بذکراست نفرات میتوانند با معدل گیری رتبه نفرات گروه ، زمان تقریبی انتخاب زمین خود را پیش بینی نمایند.
۲- یکی از شرایط اصلی انتخاب زمین حضور هر چهار نفر اعضاء گروه میباشد و در غیر اینصورت و عدم حضور حتی یک نفر از اعضا ء گروه این امر امکان پذیر نمیباشد ، مگر اینکه وکالت نامه محضری از طریق دفاتر اسنادرسمی جهت انتخاب زمین به نام یکی از اعضا حاضر یا فرد مورد وثوق تنظیم شده و ارائه گردد . ( تلفنی و اعلام نامه از طرف هیچ یگانی قابل قبول نمیباشد)
۳ – اعضایی که تاکنون گروه بندی را انجام نداده اند توسط تعاونی با نفرات باقیمانده و امتیازهای نزدیک هم گروه بندی خواهند شد .
۴ – تاکید میگردد فقط اعضا و گروههایی که مبالغ واریزی خود را تکمیل نموده باشند مجاز به انتخاب زمین خواهند بود ، بدیهی است تا زمان تکمیل وجه واریزی (حتی اگر یک نفر از اعضا گروه واریزی خود را تکمیل ننموده باشند ) حق انتخاب زمین نخواهند داشت وگروههای بعدی واجد شرایط در نوبت انتخاب زمین قرار خواهند گرفت .
۵ – اعضایی که شماره تماس ثبت شده آنها در دفتر تعاونی تغییر نموده ظرف مدت ۵ روز ار تاریخ این بخشنامه نسبت به اعلام شماره تماس جدید خود به دفتر تعاونی اقدام نمایند . ( شماره تماس دفتر تعاونی ۳۳۵۴۰۰۲۸میباشد) در غیر اینصورت تعاونی هیچگونه مسئولیتی در خصوص اطلاع رسانی واگذاری زمین به افرادی که تلفن آنان در دسترس نیست ندارد .
۶ – متراژ میانگین واگذاری زمین ۲۴۰متر میباشد و گروههایی که زمین بالاتر از میانگین انتخاب نمایند به ازای هر متر مربع مبلغ ده میلیون ریال( معادل یک میلیون تومان ) میبایست به حساب تعاونی واریز نمایند . ضمنا مبلغ مذکور میبایست نقدا” بحساب تعاونی یا بصورت یک فقره چک در زمان انتخاب و به تاریخ حداکثر ۱۰روز پس از زمان انتخاب دروجه تعاونی صادر گردد . لازم به ذکر است سند یا دفترچه واگذاری و نیز تحویل زمین پس از واریز مبلغ مذکور یا پاس شدن چک به گروه تحویل خواهد گردید.
۷- کسانیکه زمینی با متراژ بیش از ۲۴۰ متر انتخاب نموده و پس از ۱۰ روز مهلت مقرر مبلغ اضافه متراژ وصول نگردد زمین انتخاب شده توسط تعاونی ابطال و نفرات در هر زمانی مراجعه نمایند برابر مقررات ، همان روز حق انتخاب داشته و میتوانند زمین دیگری را انتخاب نموده و هیچگونه حق اعتراضی ندارند.
۸ – گروههایی که زمین انتخابی آنها کمتر از میانگین (۲۴۰)متر مربع باشد نیز به ازای هر متر مربع مبلغ ده میلیون ریال به حساب آنها از طرف تعاونی واریز خواهد گردید.
۹ -انجام واگذاری توسط هیئت واگذاری که شامل نمایندگانی از حفاظت و اطلاعات ، بازرسی ،عقیدتی و سیاسی ، نیروی انسانی و یک نفر از هیئت مدیره میباشند انجام میپذیرد.
۱۰– برابر مصوبات مجمع عمومی ۹۵/۶/۱۸ متراژ میانگین برای اعضای دو سهمی به ازای هر نفر پنج متر مربع علاوه بر متراژ میانگین (۲۴۰متر مربع) خواهد بود
۱۱ –اعضاء و گروهها به هر علتی در تاریخ و زمان مقرر ابلاغ شده توسط تعاونی جهت انتخاب زمین حضور نداشته باشند در هر زمانیکه به تعاونی مراجعه نمایند آخرین جزء گروه همان روز مراجعه ، جهت انتخاب زمین منظور میگردند وگروههای بعدی مجاز به انتخاب زمین میباشند .
۱۲ – انتخاب زمین صبح ها از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ (با احتساب روزهای تعطیل) انجام و پس از آن نفرات به شرکت نقشه بردار معرفی و توسط کارشناسان آن شرکت به محل زمین مراجعه و پس از مشخص شدن محدوده زمین ( چهارمیخ ) طی صورتجلسه ای در محل ، زمین تحویل نفرات میگردد.
۱۳ – اعضا و گروهها در زمان انتخاب زمین اصل و رو گرفت دو برگ از کارت ملی و شناسنامه خود و همچنین در صورت داشتن وکالت انتخاب زمین اصل و روگرفت آن بهمراه داشته باشند.
۱۴ – در پایان روز یک عکس از زمینهایی که واگذار شده ( بصورت روزانه ) در کانال تعاونی جهت مشاهده اعضا محترم تعاونی قرار میگیرد.

وب سایت های مرتبط

نظرسنجی

آخرین اخبار بخش مسکن

تصاویر تصادفی

photo_2020-05-02_14-24-43 photo_2020-08-01_05-16-13 photo_2020-08-01_05-14-50 photo_2020-01-06_23-26-38

با ما در تماس باشید

آدرس : بندر عباس، شهرک ولیعصر، بازارچه سورو

تلفن : 33540028 076

فکس : 33540029 076

ایمیل : info@malavanan.ir

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید