اخبار شرکت

آخرین اقدامات انجام شده پروژه ۷۸ هکتاری

2334

بسمه تعالی

از: تعاونی مسکن ملوانان دریای جنوب                                      شماره : ۴۷۱۸/۴۷/ت.
به: کلیه گیرندگان منطقه یکم نداجا                                              تاریخ: ۹۴/۰۶/۲۸
موضوع: آخرین اقدامات انجام شده پروژه ۷۸ هکتاری

سلام علیکم
با احترام و عرض ادب آخرین اقدامات انجام شده توسط تعاونی ، جهت اطلاع کلیه اعضا ء محترم به استحضار میرسد.

۱ – در شورای عالی مورخه۷۲/۵/۹۴ که در محضر امیر جانشین محترم نداجا و اعضاء محترم شورای عالی مسکن نداجا برگزار گردید ، نماینده معاونت محترم مهندسی و پدافند غیر عامل اعلام نمود که ظرف مدت چهار ماه آینده سند اصلی زمین ۷۸ هکتار آماده وتحویل تعاونی می گردد ، تعاونی نیز متعهد گردید ، پس از اخذ سند مادر ظرف مدت ۲ ماه نسبت به تحویل برگه واگذاری به اعضاء محترم اقدام نماید .
۲ – سیستم شبکه تامین آب و دفع فاضلاب در حال اجرا می باشد و قسمتهایی بصورت زون که شبکه مذکور به اتمام رسیده در حضور نماینده اداره آب و فاضلاب هرمزگان تحت فشار قرارداده شده و پس از موفقیت آمیز بودن عملیات تست مجددا” تحویل پیمانکار آماده سازی گردیده و عملیات زیر سازی معابر و جداول خیابانها اجرا می گردد.
۳ – برابر هماهنگی انجام شده با شرکت برق منطقه ای هرمزگان ، زمینی به مساحت تقریبی ۵۰۰۰ متر مربع از زمین های خدماتی واقع در ضلع غربی پروژه جهت احداث پست ۶۳ کیلو واتی تحویل آن شرکت گردید.
۴ – با هماهنگی انجام شده با اداره مسکن و شهرسازی استان هرمزگان ، میزان طبقات واحدها با رعایت قوانین جاری و عرض معابر مشخص که انشاءاله در اولین مجمع سالیانه بصورت مشروح بعرض اعضاء محترم خواهد رسید .(لازم به ذکر است که تعداد طبقات از چهارطبقه به بالا پیش بینی شده است)
۵- طراحی اولیه شبکه توزیع برق انجام و لیکن به محض وصول نامه کتبی بند (۴) و مشخص شدن دقیق تعداد خانوار و تعداد واحدهای مسکونی و تجاری ، طراحی اصلی و دقیق محاسبه و جهت انجام عملیات اجرائی به شرکت توزیع برق استان تحویل می گردد.
۶- در اوایل مهرماه ، اشکالی که در وب سایت تعاونی بوجود آمده مرتفع و وب سایت با طراحی جدید و اعمال آخرین تغییرات قابل دسترسی بوده و اعضاء محترم پس از مشاهده امتیاز ، دوستان خود به صورت گروههای چهار نفره انتخاب و به تعاونی اعلام می نمایند ، تعاونی نیز پس از معدل گیری از امتیاز چهار نفر ، رتبه گروه را مشخص و جایگاه گروه از بین گروه ۱ تا ۱۰۰۰ تعیین می گردد.
۷ – پس از تعیین جایگاه گروهها ، نفرات بصورت چهارنفره و به ترتیب اولویت طی فراخونی به تعاونی مراجعه و نسبت به انتخاب زمین خود اقدام می نمایند .( این مهم می بایستی انشاءاله تا قبل از تهیه برگه واگذاری انجام پذیرد)
۸ – پیش بینی می گردد تا زمان تحویل برگه واگذاری عملیات اجرایی شبکه آب و فاضلاب و نیز شبکه معابر و جداول آن به اتمام رسیده و لیکن شبکه توزیع برق پس از تحویل زمین به اتمام خواهد رسید .
۹ – برگه سهام واحدهای تجاری تهیه و پس از مجمع عمومی سالیانه در مهرماه سال جاری تحویل نفرات خواهد شد ، لازم بذکر است برگه سهام به مجموع ثبت نام نفرات در مرحله اول و دوم صادر گردیده و قابل واگذاری به غیر می باشد .

مدیر عامل تعاونی مسکن ملوانان دریای جنوب
سید امید گلستانه

وب سایت های مرتبط

نظرسنجی

آخرین اخبار بخش مسکن

تصاویر تصادفی

photo_2020-05-02_14-24-43 photo_2020-08-01_05-16-13 photo_2020-08-01_05-14-50 photo_2020-01-06_23-26-38

با ما در تماس باشید

آدرس : بندر عباس، شهرک ولیعصر، بازارچه سورو

تلفن : 33540028 076

فکس : 33540029 076

ایمیل : info@malavanan.ir

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید